Volgers

vrijdag 14 juni 2013

Challenge bloemen van Frouwkje

Het is weer Vrijdag Challenge dag !
 
De Random heeft gedraaid en we hebben weer een leuke Winnaar !
 
 
De winnende kaart is geworden...
 
 
Van harte gefeliciteerd Sandra !
 
Hier is de leuke Badge voor op je blog.
 

Via Contact in het menu mag je je gegevens doorgeven..
 
 
 
 
Hallo allemaal hier zijn we weer met de nieuwe Challenge,

Vandaag weer een nieuwe challenge hier op het Hobbyhome blog.
 Deze keer mocht ik een onderwerp kiezen...
 
Ik heb gekozen voor bloemen :-).

 
 
Omdat ik ook nog iets wilde maken voor mijn zoon en schoondochter hun trouwdag
(3 jaar geleden alweer....), heb ik dit gecombineerd. Ik heb een MDF  Hart gepimpt.
Het Designpapier is van Marianne Design -Old Fashioned Nursery-.
Ook de achterkant heb ik met hetzelfde DP papier beplakt, vond ik gewoon mooier.
 Daar schrijf ik ook nog een tekst op.....De meeste randen heb ik bewerkt met Distress Ink Walnut Stain.
Voor het hart om de foto heb ik de mal van Cheery Lynn -DL106- gebruikt.


De perkamentrol waar de maand op staat is van Noor 6002/0161.
 De tekst, met de maanden van het jaar en datums, is ook van Noor 6410/0011.
 Nog een mooi satijn lintje aan het hart gedaan zodat ze het kunnen ophangen :-).


Natuurlijk ontbreken de bloemen niet....... Op de bloemen nog wat Stickles Crystal gedaan.
 Nog een paar leuke nylon vlinders toegevoegd :-).
Op verschillende plaatsen op het hart heb ik parelswirls van MD (off white CA 3103) aangebracht.


De groene swirl is van Noor 6002/0163.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit hart vinden ;-).



De winnaar van de vorige Challenge Suzan heeft ook een prachtige creatie gemaakt..

 
Suzan Bedankt!
Hier kunnen jullie Suzan vinden...
 

En natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen..
 
 
Een nieuwe Craftables mal.
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje en veel plezier met het maken van een kaart
of creatie voor de challenge bloemen!!
 
 
Ik wens jullie een hele fijne dag!!

       Veel liefs,
       Frouwkje.



Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Sandra
    met je prachtige winnende kaart!!!

    Frouwkje...Gefeliciteerd met je zoon en schoondochters 3 jarig huwelijk je hebt een prachtige creatie voor hun gemaakt, daar zullen ze zeker heel blij mee zijn.

    Ook Suzan wil ik complimenteren met haar prachtige voorbeeldkaart voor de nieuwe Challenge.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Corrie!! Ze waren er heel blij mee :-).
    Sandra gefeliciteerd met het winnen van de challenge!!
    Superleuke voorbeeldkaart heb je gemaakt Suzan!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sandra, super voor je. En wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt allemaal, ik was aangenaam verrast vanmorgen!!!
    Frouwkje wat een geweldig voorbeeld heb je gemaakt erg mooi.....
    En de voorbeeldkaart ziet er ook beeldig uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sandra gefeliciteerd!!

    Wowww Frouwkje wat laat je weer een beauty zien, zo super in het hart verwerkt, wat een geweldige details, helemaal top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Dames wat een prachtige kaarten!!
    Allebei van harte gefeliciteerd en een fijn weekend..
    Veel knutselplezier..

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Sandra en Suzanna , mooie kaart
    en froukje ook een prachtige kaart , heb
    mijn kaart geplaatst voor de challenge.

    Fijne hobbyweekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames. Wat prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Super. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden.
    Ik heb juist mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super challenge en prachtige creaties bij iedereen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge, ik doe weer mee! Mooie voorbeelden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en super mooie voorbeelden. Ik doe mee :)
    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create