Volgers

dinsdag 1 oktober 2013

Ons 5e Blog in het Zonnetje !


Hoi allemaal,
 
Vandaag zijn we  er weer met een mooi zonnetje !
 
Ik heb weer een leuke volger gevonden die vandaag even gaat stralen.
Het weer laat ons een beetje in de steek maar daar heb ik dit leuke item voor uitgevonden :-)
 
Volger in het Zonnetje !
 
Vandaag is ons Zonnetje Hanny...
 

Onlangs werd ik door Hanneke van Hobbyhome-hobbyartikelen gevraagd of ik het leuk zou vinden om met mijn Blog in "the spotlights" te staan.
 Nou daar hoefde ik niet over na te denken, dit is toch superleuk?
Ik zal me dus ook even voorstellen zodat jullie een kleine indruk krijgen
van wie ik ben en wat ik doe.
Maar eerst natuurlijk een leuke creatie!
 
 

Ik ben Hanny, ben getrouwd en samen hebben we 3 volwassen dochters ( met 3 bijbehorende lieve partners) die al een tijdje het huis uit zijn.
 Sinds 1984 wonen we in het mooie Brabantse Deurne en het is heerlijk wonen hier.
 Ik werk van huis uit, heb een massagesalon en geef Klassieke Ontspannende Massages, iets wat ik heerlijk vind om te geven. Naast mijn werk vind ik het heerlijk om creatief bezig te zijn zoals kaarten maken, zeepjes gieten en zeepkettingen of versieringen maken en sinds kort iets borduren met de borduurmachine. Ik vind zoveel leuk dat ik mezelf soms een halt toe moet roepen, je kunt nu eenmaal niet alles doen...

Ik freubel ik al van kinds af aan, mijn ouders hadden het niet breed en er werd van weinig  iets leuks gemaakt. Ik kreeg het dus eigenlijk met de paplepel ingegoten. Van lucifer doosjes maakte ik Barbiemeubeltjes die ik bekleedde met stof. Ik probeerde wat te naaien, te breien en te haken, iets wat ik erg leuk vond. Toen mijn dochters geboren werden heb ik dan ook erg veel voor ze gemaakt, van winterjassen, jurkjes en pyama's met bijbehorende pyama voor de pop toe. Sinds een aantal jaren maak ik ook kaarten, het allerliefste maak ik volle, romantische kaarten en mijn lievelingskleur is rose. De kaart, of eigenlijk Tag die ik vandaag laat zien komt van een wat oudere  Spellbindersmal die ik 400% vergroot heb en uit cardstock gesneden heb. Zo heb je weer eens een ander model kaart. Deze heb ik versierd met mooi papier van Yvonne Creations,.een stukje voile, plaatje van Nellie snellen, Memorybox mallen, Cheery Lynn, Joy,  Magnolia Doohickey, Spellbinders en verder nog wat pareltjes, kant, distressinkt, parelmoerknoopjes, pompoenlint, houten bloemetjes van de Xenos, parelspray en organzalint.

Sinds 25 September 2012 heb ik een Blog en wat is dat leuk zeg. Ik volg zelf ook diverse blogs en zie zoveel prachtige creaties, daar kan ik enorm van genieten. Ook krijg ik leuke reacties iets wat mijn weer inspiratie geeft om leuke dingen te maken.

Op mijn blog vermeld ik altijd bij iedere creatie de mallen etc. welke ik gebruikt heb dus kom eens kijken welke ik voor deze Tag gebruikt heb.

Je kunt me vinden op http://tierelantijntjesblogspot.nl.

Wie weet kom ik je binnenkort wel tegen daar.............

 

Liefs Hanny♥

 

7 opmerkingen:

  1. wAT EEN PRACHTIGE CREATIE HANNY, GEFELICITEERD DAT JE BLOG IN HET ZONNETJE STAAT.....IK BEN BLIJ DAT IK JE AL EEN TIJDJE VOLG/
    FIJNE DAG LIEFS GHEA ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken je creaties natuurlijk al heel lang en....je staat terecht in het zonnetje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super Hanny dat je in het zonnetje staat, zo leuk voor je en je tag is werkelijk schitterend, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Hanny en ik kom je blogje snel bezoeken!
    Wat je schrijft is heel herkenbaar, waarschijnlijk zijn we van
    de zelfde generatie :) :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had je prachtige tag net al op je blog bewonderd, maar kon het niet laten om er ook hier nog even van te genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte lief warm zonnetje en je creatie ziet er geweldig uit zo ook leuk om je verhaaltje te lezen, geniet lekker van dit warme zonnetje
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super introduktie, en ik wist helemaal nog niet dat je een massage salon had? Als ik ooit in de buurt kom, hihi. Heel super leuk voor je dat je bij dit blog in het zonnetje sta dik verdiend en tot blogs Hanny!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create